Phrases

"I like to dance","/Ich tanze gern","Why did he go","/Warum ist er gegangen","I sleep a lot","/Ich schlafe viel","Are you sick","/Sind sie krank","I wake up early","/Ich wache frh auf","I cannot go","/Ich kann nicht gehen","Full of people","/Voller Menschen","It is five o'clock","/Es ist fnf Uhr","I like to play tennis","/Ich spiele gern Tennis","I must go home","/Ich muá nach Hause gehen","I have to work today","/Ich muá heute arbeiten","The film is very good","/Der Film ist sehr gut","To the end","/Bis zum Ende","The book is interesting","/Das Buch ist interessant","I go with my father","/Ich gehe mit meinem Vater","At one's own risk","/Auf eigene gefahr","I can go with him","/Ich kann mit ihm gehen","The highest mountain","/Der h”chste Berg","Something valuable","/Etwas Wertvolles","Thank you","/Danke sch”n", mit ihm gehen","The highest mountain","/Der h”chste Berg","Something

Comments

Popular posts from this blog

BOTTOM LIVE script

Fawlty Towers script for "A Touch of Class"