Phrases

"It is three o'clock","/Es ist drei Uhr","It is windy","/Es ist windig","He sent the letter","/Er schichte den Brief","To be surprised at","/Sich wundern ber","He is a young man","/Er ist ein junger Mann","He likes to travel","/Er reist gern","They prayed for rain","/Sie beteten um Regen","Sit down","/Setzen Sie sich","We bought a boat","/Wir kaufen ein Boot","It is two o'clock","/Es ist zwei Uhr","In a few minutes","/In wenigen Minuten","I have no money","/Ich habe kein Geld","He had a cold","/Er hatte eine Erk„ltung","I fell in love","/Ich habe mich verliebt","It is midnight","/Es ist Mitternacht","I wake up","/Ich wache auf","The beach is wonderful","/Der Strand ist wunderbar","I play the guitar","/Ich spiele Gitarre","Can you come","/K”nnen Sie kommen","I love you","/Ich liebe dich", nd ist wunderbar","I play the guitar","/Ich spiele Gitarre","Can you come","/K”nnen Sie kommen",

Comments

Popular posts from this blog

BOTTOM LIVE script

Fawlty Towers script for "A Touch of Class"